Aktualności

Zakończenie prac nad pierwszym etapem dema technologicznego GearShift

Dział gier PC oraz konsol ukończyło prace nad pierwszą wersją dema technologicznego projektu GearShift. Zarząd wierzy, że opracowywane technologie pozwolą osiągnąć nowy poziom symulacji fizyki jazdy w przyszłych produkcjach. Zastosowanie sieci neuronowych w fizyce jazdy, zdaniem Zarządu stanowić będzie kamień milowy w rozwoju całej branży gier wyścigowych na świecie. Spółka chce być jednym z pionierów tego typu rozwiązań, aby w przyszłości czerpać zyski nie tylko z własnych produkcji, ale również z udzielania licencji na technologię innym firmom. Tworzone rozwiązanie przeznaczone jest dla silnika UNREAL, co znacząco podniesie również jakość grafiki w grach opartych o tę technologię. Demo wykorzystywane będzie przez Spółkę w rozmowach z wybranymi przez Spółkę zewnętrznymi wydawcami. Dział gier PC oraz konsol obecnie pracuje nad kolejnymi udoskonaleniami oraz nad nowymi wersjami silnika GearShift.

ZOBACZ TAKŻE

2
Zakończenie prac nad pierwszym etapem dema technologicznego GearShift
Poprzednie
Następne